“GEÇMİŞ GELECEĞİ ETKİLEDİĞİ GİBİ GELECEK DE GEÇMİŞİ ETKİLER”

Sort of Vibe was hoping for in Logo Hand drawn look just like all the other ones from the game!

 

BİRAZ ÖNCE BUNUNLA İLGİLİ BİR FİKİR GELDİ AKLIMA AMA YUKARIDAKİ CÜMLEYİ YAZARKEN BİRDEN AKLIMDA UÇTU. ÜZERİNDE DÜŞÜNÜP AKLIMA GELİR GELMEZ YAZACAĞIM.

BİRKAÇ DAKİKA SONRA GELDİ AKLIMA. AMA BENDE ŞÖYLE BİR SORUN VAR Kİ, AKLIMA GELEN GÖRÜNTÜLERİ ÇOK NET BİR ŞEKİLDE SÖZCÜKLERE SIĞDIRAMIYORUM. SÖZCÜKLER YETERSİZ KALIYOR ÇOĞU ZAMAN GÖZÜMÜN ÖNÜNE GELEN GÖRÜNTÜYE GÖRE; O NEDENLE ANLATMAK İSTEDİĞİMİ YAKIN İFADELERLE ANLATMAYA ÇALIŞIYORUM. NEYSE…

BAŞLANGIÇTA BAŞLANGIÇ VARDI (NOKTA GİBİ DÜŞÜNÜYORUM BU BAŞLANGICI) VE O DÜŞÜNMEYE BAŞLAYINCA ZAMAN AKMAYA BAŞLADI. ZAMAN AKTIKÇA ARDINDA GEÇMİŞ DEDİĞİMİZ İZLER BIRAKMAYA BAŞLADI. HER BİR GEÇMİŞE KENDİNİN O GEÇMİŞ ANDAKİ SURETLERİ KALDI, O ANKİ HALİYLE. BUNA GEÇMİŞ-HATIRA-ANI DEDİ. OYSA HEPSİ DE KENDİSİYDİ. ONLARI KARIŞTIRMAMAK İÇİN ONLARA “ATA” DEDİ VE UZAKLIKLARINA GÖRE DE SIFATLANDIRDI. KİMİSİ ANA-BABA OLDU, KİMİSİ BÜYÜKANNE-BÜYÜKBABA VS. DEDİ. BUNLAR KUŞAKLARDI. ASLINDA KUŞAK ÇATIŞMASI DİYE BİR ŞEY YOK, ÇATIŞTIĞI HEP KENDİ KENDİSİYDİ.

ZAMAN EN BÜYÜK ALDATMACASIYDI; KENDİ KENDİSİNİN YARATTIĞI VE YİNE KENDİSİNİN DÜŞTÜĞÜ BİR TUZAKTI. DÜŞÜNMEK DE YAŞAMDI, YAŞAM DA TECRÜBEYDİ. YAŞAM ONA TECRÜBELER KAZANDIRIRKEN ZAMAN DA YAŞAMINI BÖLÜP ANLARA BÖLDÜĞÜ FİKRİNİ DOĞURUYORDU. AMA BÖLÜNEN BİR ŞEY YOKTU. HER ŞEYİ YAŞAYAN KENDİSİ, HER BİRİNİ YAŞAYAN KENDİSİYDİ. KENDİSİNDEN BAŞKA KİMSE YOKTU ASLINDA. BU DÜŞÜNMENİN (AKLININ) BİR OYUNUYDU. M:R

“GEÇMİŞ GELECEĞİ ETKİLEDİĞİ GİBİ GELECEK DE GEÇMİŞİ ETKİLER”” için 5 yorum

  1. Merhaba, yazılarını beğenerek okudum. Sineji yaratabilmek için aklımdaki soruyu sormak istiyorum. Zamanla geçmişin hatıraların anların oluştuğunu fakat her zaman kendimiz olduğumuzu bunun sadece düşünmenin bir oyunu olduğunu ele alalım ve “Karanlığın Evrimi” yazısındaki Işık boyutunda olduğumuzu ve ışık ile yanarak arınmaya çalıştığımızı düşünürsek aklıma şu soru geliyor: “Tüm canlılık dünya denilen uzay gemisinde ve ilerliyor. Ben artık gemiden inip temiz havayı solumak istiyorum, sence öyle bir yer var mıdır? Bu soruya cennet cevabını kabul etmiyorum :)”

    Teşekkürler, Saygılar. ISD

    Liked by 1 kişi

    1. ÖNCELİKLE YAZILARIMI BEĞENMENİZE MEMNUN OLDUM. BENCE ÖYLE BİR YER VAR VE DÜNYANIN YAŞAM ŞARTLARI ALTINDA BU BEDENLER DE BİZİM RUHUMUZUN KIYAFETİ. NAIL Kİ UZAYDA UZAY KIYAFETİ OLMADAN ORTAM KOŞULLARINA AYAK UYDURAMIYORSAK, BU BEDEN OLMADAN DA BU GEZEGENİN YAŞAM KOŞULLARINA AYAK UYDURAMAYIZ. DOLAYISIYA DÜNYA GÖREVİMİZ DOLMADAN BU BEDENİ TERK ETMEDEN TEMİZ HAVA ALAMAYACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUM. HA TABİ “RÜYALAR” İSTİSNA. RÜYALAR BİZİM ARA SIRA DIŞARI ÇIKIP “TEMİZ” HAVAYI ALIRIZ. (DİYE DÜŞÜNMEKTEYİM)

      Liked by 1 kişi

      1. Çok şirin bir cevap olmuş, teşekkür ederim 🙂
        Biraz karamsar olduğum için aklıma şu soru geliyor bu seferde, Ya bu dünyadan ayrıldığımızda başka hiç birşey bulamazsak ve tekrar buraya geri dönersek ? Biliyorum bu soruların kesin yanıtları yok ama farklı hayal dünyalarından cevaplar duymak insana iyi geliyor 🙂

        Teşekkürler, Saygılar. ISD

        Liked by 1 kişi

      2. BENCE BUNUN CEVABI SORUYU SORANIN KENDİSİNDE SAKLI. ÇÜNKÜ SORUYU SORANIN NE ARADIĞINA BAĞLI.

        Beğen

Yorum bırakın